dag voor vertrek - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Rina Niet - WaarBenJij.nu dag voor vertrek - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Rina Niet - WaarBenJij.nu

dag voor vertrek

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

09 Juli 2014 | Nederland, Katwijk-Midden

Morgen vertrekken we. We dachten 1 dag van te voren snel de toeristenkaarten op schiphol op te halen, was de balie dicht ! !
Doorgereden naar de ambassade in Amsterdam. Niet druk, dat is zo geregeld, niet dus. Hadden we alle papieren voor Jesse in orde; geboorteakte, ID papa, brief papa dat hij mee mag naar Suriname, waren de papieren van Brett niet in orde, sterker niet aanwezig. Ondanks dat beide ouders meegaan, is ook voor hem bewijs van bestaan nodig. Poeh. Gelukkig bleek een copy van ons trouwboekje ook voldoende. Zo gezegd, Nathan gebeld, zo gedaan. Echter, bleek dat de ambassade geen printer had en hun ict medewerker was een dag vrij! Na een uur gebakkeleid kreeg ik bij hoge uitzondering een stempel op zn toeristenkaart. Toch goed dat we dit van te voren hebben geregeld en niet ter plekke op schiphol.
Fam Groen is inmiddels in Suri gearriveerd, zonder de eerder verscheepte dozen helaas. Waar zullen die zijn? Geen vakantie zonder hagelslag, pindakaas en snert. Misschien heeft een surinaamse douanier nu thuis hagelslag op zn brood! Laat de vakantie nu maar beginnen. Eerst nog ff voetbal kijken.

• 10 Juli 2014 - 14:00

Suus:

Tja, het zou vreemd zijn als de familie vlekkeloos zou vertrekken! Hoop dat de reis wel vlekkeloos verloopt.

• 11 Juli 2014 - 08:53

Arina:

Dan maar geen pindakaas.! Als de zon maar schijnt .laat de vakantie maar beginnen

• 11 Juli 2014 - 10:42

Zay:

Hallo iedereen, ik wens jullie een fijne vakantie in suriname en veel plezier!

Groetjes,
    Zay